מהו Smart DNS Proxy Server ולמה הוא טוב?

Smart Dns Proxy
Smart Dns Proxy

מהו Smart DNS Proxy Server ולמה הוא טוב?

Smart DNS Proxy Server הוא טכנולוגיה מתוחכמת המאפשרת למשתמשי אינטרנט בכל רחבי העולם  לבטל חסימות מבוססות מיקום גאוגרפי  (או Geo-Blocked) באתרים כמו נטפליקס, Hulu, WWE Newtork, BeInSports.net, BBC ועוד טובים ורבים אחרים.

מדוע עלי להשתמש ב Smart DNS  ולא ב VPN?

חלק מן היתרונות העיקריים של שימוש ב Smart DNS Proxy Server כדי לבטל את חסימת אתרים כוללים:
הפסד מינימלי של מהירות. Smart DNS Proxy Server צריך לנתב מחדש רק מידע ספציפי בנוגע למיקום הגיאוגרפי שלך – שלא כמו VPN (רשת פרטית וירטואלית) אשר מנתבת מחדש את כל הנתונים שלך באינטרנט על מנת שתוכל לבקר רק באתר אחד.
Smart DNS Proxy Server מאוד קל לשימוש והתקנה על כל המכשירים שלך.
Smart DNS Proxy Server תוכנן במיוחד עבור התקנה קלה. ככה תוכל לבטל את החסימה מכל מכשיר ברשת שלך, מחשב הנייד, ללבות אש, Apple TV, קונסולת משחקים, טלפון חכם, מכשיר אנדרואיד וכל מכשיר אחר המתחבר לאינטרנט.

אז איך זה עובד?

Smart DNS עובד פשוט על ידי שינוי DNS של המכשיר כשאתה מנסה לגשת לתוכן חסום כגון נטפליקס. הנתונים שלך מנותבים מחדש במהירות דרך שרת פרוקסי ייעודי אשר ממוקם באזור שבו האתר שאתה מנסה לגשת אליו ממוקם. כלומר שמבחינת האתר יראה כאילו שאתה מגיע מאזור גאוגרפי המורשה לגשת לתכני האתר ובכך בעצם לעקוף את החסימה.

 

אז מהו בעצם ההבדל בין Smart DNS ל VPN?

Smart DNS Proxy נבנה במיוחד רק עבור הסרת חסימת אתרים אזוריים / גיאוגרפיים כגון נטפליקס, פנדורה, Hulu, וכו'. Smart DNS Proxy אינו מסתיר את ה- IP או מצפין את הנתונים שלך, בשל כך מהירות הגישה והצפייה בתכנים ובעיקר מהירות הזרמת המדיה אינה נפגעת ואינה תלויה במהירות שרתי ה DNS באופן ישיר.VPN לעומתו יכול משנה את כתובת ה IP שלך ומשנה את הנתונים (כולל הצפנה) ועל כן עלול "לחבל" במהירות הגישה שלך
לאותם אתרים.

מצרף קישורים למספר שרותים מהמובילים בשוק:

  1. http://bit.ly/2jEL201 – Overplay Smart DNS
  2. http://bit.ly/2kiLJy7 – IPvanish VPN
  3. http://bit.ly/2jxJ7j2 – Cactus Vpn / Smart DNS
  4. http://bit.ly/2jXYkpx – Smart Dns Proxy

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*