קודי

קודי

מה זה קודי? למי זה מתאים? על איזה מכשיר ניתן להריץ קודי? מה זה ריפו? כל התשובות לרוב השאלות שיצוצו לכם בתחילה ובמהלך השימוש שלכם בקודי

מה זה קודי?
קודי היא תוכנה חינמית שמאפשרת צפייה ישירה בתכני טלוויזיה חיה, סרטים וסדרות חדשים וישנים, מדובבים ועם תרגום. קודי הוא לא יס או הוט בהיבט של זפזופ בין ערוצים אלא מענה מסוג אחר, של הזרמת תכנים שונים לפי צורך ובחירה. בקודי אפשר גם להריץ סרטים, שירים ותמונות מהדיסק הקשיח או מדיסק CD. מכיוון שלתוכנה יש מקודדים מובנים לא צריך להוריד כלום כדי להשתמש בה כנגן מדיה.

למי מתאים קודי?
לכולם. חשוב לדעת שנדרשת התעסקות בהתחלה והבנה בסיסית כדי להתקין ותחזוק שוטף בהמשך.

מה הגרסה העדכנית היציבה ביותר נכון להיום?
גרסה 17.4 – תמיד אפשר לבדוק באתר רשמי דרך לינק הזה

האם כדי לשדרג הגרסה הקיימת עליי למחוק את התוכנה או להתקין על הגרסה הקיימת?
אפשר להתקין על הגרסה הקיימת באותה התיקייה וזה יעבוד. אבל קודי שומר את ההגדרות ואת מסד הנתונים בתיקיה נפרדת מתיקיית ההתקנה, לכן ניתן להסיר את התקנה הקודמת (מבלי למחוק את נתוני המידע ואז להתקין מחדש את קודי בגרסה החדשה. כמובן, אפשר גם להסיר עם תיקיית המידע לגמרי ולהתקין מחדש.

על איזה מערכות הפעלה אפשר להתקיןקודי?
חלונות, אנדרואיד, לינוקס, מקינטוש, OPENELEC, LibreELEC, OSMC.
1. חלונות- על חלונות ויסטה ומעלה.
2. אנדרואיד – ניתן להתקין  על כל מכשיר עם מערכת הפעלה של אנדרואיד. יש לקחת בחשבון שבסטרימרים שמריצים מערכת הפעלה לוליפופ 5.1 או 64 ביט תהיה בעיה להריץ הרחבות של טורנטים, למרות שיש פתרון בדמות הרחבת TORRENTER לנושא של 64 ביט או מערכת הפעלה 5.0 ומעלה.
3. מערכות OPENELEC, LibreELEC, OSMC הינן מערכות הפעלה מבוססות לינוקס אשר כל מטרתן הינה להפעיל קודי בלבד הן ידועות בצריכת משאבי מערכת מזעריים ויציבות מהגבוהות ביותר.

מכשירים מומלצים להרצת קודי:

  1. Raspberry Pi – ניתן לרכוש כאן
  2. Nvidia Shield TV Media Streaming Player – ניתן לרכוש כאן.
  3. Alfawise H96 Pro+ TV Box  – ניתן לרכישה כאן